A P I



awan mendung seperti hati yang makin lenyap
jalan lurus semakin gelap
cahaya yang dulu ada telah hilang
kotornya setiap jalan sekarang.

kerana hati ,
hati segalanya pasti angota mengikuti,
kerana sakit hati kita benci,
kerana suka hati kita sayang.

sendiri yang ludah setiap jalan yang lurus
Allahurabbi.
Betapa Hina nya diri
Menzalimi diri sendiri
Allah.
Allah
Allah
Ampuni aku.
Lindungi aku.
Panjangkan umurku.
Luruskan jalanku.
Terangkan hatiku.
Tabahkan hatiku.


Allah, kau sebaik baik pelindung.


Ampuni aku, Aku jatuh lagi
Jatuh kerana melayan musuh
musuh yang tidak taat padaMu.

kalian, sini pimpin aku.
aku dah jatuh.
jatuh di perigi lalai;

Aku pendosa, yang tak inginkan neraka.
Ya Hakim, Ampuni dosa aku.
Ya Rabbi, Ampuni dosa aku.

Ya Kadir, Rahmatilah kedua ibubapaku dan keluargaku.
Ya Mutaqim, berikan kebahagian kepada rakan-rakanku.

Ya Nur, terangkanlah hati kami-

No comments:

Post a Comment