PERMATA




Dukung ke sana ke mari
setiap kali ku tidur ikut suka hati
Kasihnya melipah dalam diri
sayangnya tiada kurang dalam hati

Penuhi setiap kemahuanku
Sanjungi setiap bicaraku
perhatikan setiap langkaku
Nasihat tak pernah jemu

Setiap langkahmu ku mohon Allah lindungimu.
Setiap urusanmu ku mohon Allah permudahkan urusanmu
Setiap lelahmu ku mohon Allah Kuatkanmu
Setiap senyumanmu diukirkan ku mohon untuk selamanya.

Berharganya kamu tidak terkata
Bicaramu penuh makna

Lindungi setiap pedih di dalam hati sendiri
Lindungi setiap perit di dalam diri sendiri
Lindungi setiap sulit di dalam kehidupan sendiri
Bijaknya kamu sembunyikan sakit .

Bekas luka ditangan itu
memberi setiap kemahuanku
Bekas luka ditangan itu
Menjadikan aku insan yang lengkap

Apa lagi mahu ku ungkap
semuanya tak terucap
Terima kasih Allah
Beriku permata dalam kehidupan

Terima kasih atas setiap segalanya
Semuanya tak terbalas hingga mati
Terima kasih setiap di apa yang dihati
Kerana menjaga diri ini dengan murni .

Aku ingin kehidupan ini membahagiakanmu
Maaf selama ini sering tak mengerti setiap apa di hatimu
Maaf selama ini sering mendaulatkan orang lain selainmu
Aku ingin menjadi seorang yang bisa mengukirkan senyuman dalam hidupmu

Aku bisa bukan?
Walau tidak mempunyai pelajaran yang luas.
Aku bisa bukan?
Walau tidak mempunyai bonus kecantikkan.
Aku bisa bukan?
Dengan mematuhi segala kemahuanmu
Dan membahagiakanmu tanpa jemu.
AKU BISA BUKAN?

Aku ini anakmu
sangat menyayangimu


Semoga istanamu di syurga nanti .







No comments:

Post a Comment